Pénzkezelési szabályzat

MESTER HOUSE Ingatlaniroda pénzkezelési szabályzata

A MESTER HOUSE Ingatlaniroda kiemelt figyelmet fordít minden pénzmozgásra, ezzel is támogatva ügyfeleink biztonságát.

Milyen jogcímen vehetnek át a MESTER HOUSE Ingatlaniroda kollegái pénzt az ügyfelektől?

  • Írásbeli vételi ajánlattétel biztosítékául szolgáló összeg.
  • Elfogadott vételi ajánlat esetén részteljesítés jogcímén.
  • Sikeres adásvételi szerződés esetén megbízási díjként.

Mekkora összeget vehetnek át a MESTER HOUSE Ingatlaniroda kollegái és hogyan kezelhetik azt?

  • Vételi ajánlat esetén minimum 100.000 Ft-ot, maximum 500.000 Ft-ot.
    Elfogadott vételi ajánlat esetén az átvett összeget az ingatlan tulajdonosának átadjuk, amely az adásvételi szerződés aláírásakor a vételárba beleszámít.
    Visszautasított vételi ajánlat esetén, amennyiben nem születik ugyanarra az ingatlanra, ugyanattól a vevőtől új ajánlat, a vevőtől átvett összeget haladéktalanul visszaadjuk az ajánlattevőnek vevőnek.
  • A megbízási szerződésben feltüntetett megbízási díjnak megfelelő összeget.
A megbízási díj kiegyenlítése elfogadott vételi ajánlat esetén történhet két részletben. Az első részlet az ajánlat elfogadásakor, a fennmaradó rész az adásvételi szerződés aláírásakor.

Kik jogosultak bármilyen jogcímen pénzt átvenni ügyfeleinktől?


Az adott ügyletben eljáró irodavezető, vagy a MESTER HOUSE Ingatlaniroda szerződött tanácsadója.

Hol történhet pénzátadás?

  • A vételi ajánlat biztosítékául szolgáló összeg minden esetben az MESTER HOUSE irodájában.
  • A megbízási díj az adásvételi szerződés aláírásának helyszínén.
A pénzmozgásokat minden esetben dokumentáljuk. Kérjük, Ön is fordítson kiemelt figyelmet a dokumentumok pontosságára!

Köszönjük, hogy elolvasta tájékoztatónkat, további kérdésével kérjük, írjon az info@mesterhouse.hu e-mail címre.